Patronaty burmistrza na pisemny wniosek
Urząd Miejski w Złotoryi
W BIP-ie pojawiło się zarządzenie burmistrza Złotoryi dotyczące udzielania Patronatu Honorowego Burmistrza Miasta Złotoryja.
W zarządzeniu czytamy między innymi, że patronat przyznawany będzie imprezom o zasięgu gminnym, regionalnym lub ponadregionalnym (krajowym, międzynarodowym), które wpisują się w zadania samorządu Gminy Miejskiej Złotoryja.
Przyznanie patronatu jest wyróżnieniem honorowym i nie stanowi deklaracji wsparcia finansowego lub organizacyjnego. Nie zwalnia organizatora z obowiązku dopełnienia wszelkich procedur przewidzianych prawem oraz uiszczania związanych z tym opłat i innych należności.
Przyznanie patronatu jest wyróżnieniem honorowym i nie stanowi deklaracji wsparcia finansowego lub organizacyjnego. Nie zwalnia organizatora z obowiązku dopełnienia wszelkich procedur przewidzianych prawem oraz uiszczania związanych z tym opłat i innych należności.
O patronat trzeba wystąpić na piśmie co najmniej 30 dni przed planowanym terminem imprezy. We wniosku oprócz danych dotyczących organizatora i wydarzenia trzeba przedstawić krótką charakterystykę przedsięwzięcia i uzasadnić wpływ wydarzenia na promocję miasta. Odpowiedź w sprawie przyznania patronatu, organizator otrzyma nie później niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.
Organizator, który uzyskał patronat, zobowiązany jest do poinformowania uczestników o tym wyróżnieniu honorowym oraz umieszczeniu informacji „Patronat Honorowy Burmistrza Miasta Złotoryja" wraz z herbem Miasta Złotoryja oraz strony internetowej na materiałach związanych z imprezą. Udzielenie patronatu jest równoznaczne z udzieleniem zgody na zamieszczenie herbu Miasta Złotoryja.
Organizator ma obowiązek złożenia w terminie 30 dni po imprezie sprawozdania zawierającego opis przebiegu imprezy wraz z dokumentacją fotograficzną. Do sprawozdania należy dołączyć także kopie materiałów reklamowych i informacyjnych związanych z imprezą, o ile takie materiały powstały.
Organizator ma obowiązek złożenia w terminie 30 dni po imprezie sprawozdania zawierającego opis przebiegu imprezy wraz z dokumentacją fotograficzną. Do sprawozdania należy dołączyć także kopie materiałów reklamowych i informacyjnych związanych z imprezą, o ile takie materiały powstały.